0

باج گیری اینترنتی از کاربران با وب کم

دسته بندی ها : اخاذی و باج گیری 5 آبان 1394 مدیر سایبرلا 839 بازدید

باجگیری اینترنتی از کاربران با وب کم زمانی اتفاق می افتد که کاربر به درخواست های نامتعارف و غیراخلاقی در یک رابطه دوستی اینترنتی تن می دهد.

باج گیری از طریق وب کم به این شیوه است که با فریب و شیوه های اغواگرایانه از فرد خواسته می شود که رفتار خارج از عرف و رفتاری که مربوط به حریم خصوصی شخص می شود را در مقابل وب کم انجام دهد و بعد از آن به او گفته می شود که این تصاویر ضبط شده است و شخص را تهدید می کنند. در صورتی که درخواست آن ها برای پرداخت پول را عملی نکنند، تصاویر او پخش خواهد شد.

در اغلب اوقات نیز مبلغ درخواستی از سوی این افراد رقم چشمگیر و قابل توجهی است.

در این قبیل کلاهبرداری ها هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر شما پول را به آن ها پرداخت نمایید، بعد از مدتی مجددا درخواست خود را تکرار نکنند و یا اینکه بعد از دریافت پول، باز هم تصاویر را در اینترنت منتشر کنند. همچنین مردان و زنان در هر سنی و در هر مکانی می توانند، هدف باجگیری از طریق وب کم قرار گیرند و به قربانبان این نوع باج گیری تبدیل شوند

منبع: مهر

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!