0

مزاحمت اینترنتی جوان ۱۹ ساله برای زن ۴۹ ساله

دسته بندی ها : مزاحمت اینترنتی 14 دی 1394 مدیر سایبرلا 810 بازدید

زن ۴۹ ساله کارمند یکی از ادارات دولتی فسا به پلیس فتا مراجعه و با نگرانی در مورد ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط یک جوان اعلام شکایت کرد.

به گزارش روزنامه ایران، فرمانده پلیس فتا در شهرستان فسا گفت: کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات خود متوجه شدند مزاحم اقدام به تهدید و ارسال تصاویر غیراخلاقی بسیاری برای این زن کرده است.
وی افزود: این زن در اظهارات خود عنوان کرد که مزاحم اینترنتی پیش‌ از این برای مشاوره به وی مراجعه و خود را ساکن شیراز معرفی کرده است.

شیبانیان گفت: در بررسی‌های فنی انجام‌شده توسط کارشناسان پلیس فتا این مجرم در فسا شناسایی و احضار شد. وی خاطرنشان کرد: این پسر ۱۹ ساله و دانش‌آموز یکی از مدارس فسا است که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای این زن برای افراد دیگری نیز ایجاد مزاحمت کرده بود.

فرمانده پلیس فسا در این مورد هشدار داد: استفاده از شبکه‌های اجتماعی کاربران را با تصور مخفی بودن، ترغیب به انجام اعمالی مجرمانه از این نوع می‌‌کند، از این‌رو لازم است کاربران شبکه‌های اجتماعی دقت عمل به خرج داده و در این فضا با دقت وارد شوند و هیچ‌گاه با تصور این‌که شناسایی نخواهند شد مرتکب اعمال مجرمانه نشوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!