0

نرم‌افزاری به عنوان رفع ریپورت وجود ندارد

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شرکت تلگرام محدودیت‌هایی را برای افرادی که مشکوک به ارسال هرزنامه هستند ایجاد نموده و به مدت معلومی امکان ارسال پیام به دیگران توسط کاربر را محدود نتموده است، گفت: کاربران دقت داشته باشند که برخی افراد سود‌جو‌ با عناوین مختلف از جمله نرم‌افزار یا ربات رفع ریپورت‌ اقدام به سودجویی و حتی گاهی ایجاد مزاحمت و هک اطلاعات قربانیان نمایند.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا, سرهنگ علی کریمی اظهارکرد: یکی از روش‌های کلاهبرداران این است که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف با پخش آگهی اقدام به تبلیغ نرم‌افزار‌های خارج کننده از ریپورت و یا ربات‌های حذف ریپورت می‌نمایند و ادعا دارند پس از نصب برنامه و یا اجرای ربات با ارسال تبلیغ برای ده نفر از لیست بلاک شده‌ها، خارج می‌شوید اما  باید توجه داشت تمام این تبلیغ‌ها دروغ است و فرد این‌گونه از محدودیت خارج نمی‌شود.

وی افزود: باید دقت کرد این برنامه‌ها ممکن است برای هک و دزدیدن اطلاعات کاربری که آن‌را نصب می‌کند استفاده گردد و نمی‌توان به راحتی به آنها اعتماد نمود ضمن اینکه بی شک هیچ‌کدام از این نرم‌افزارهای خروج از ریپورت کار نخواهند کرد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: ربات‌های معرفی شده نیز برای جذب کاربران زیاد و ارسال تبلیغات از سوی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فردی که آن‌را فعال نموده است تعداد بی‌شماری هرزنامه ارسال می‌کند و هیچ تاثیری هم بر رفع ریپورت نخواهند داشت.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه‌کرد: نباید به اینگونه تبلیغات‌ها اعتماد نمود، همچنین خود نرم‌افزار تیاگرام رباتی جهت اطلاع‌رسانی در خصوص محدودیت ایجاد نموده که با یک تیک آبی در کنار اسمش صحت آن‌را تایید نموده است .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!