0

شناسایی و دستگیری پنج مزاحم تلگرامی

دسته بندی ها : مزاحمت اینترنتی 10 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 409 بازدید

رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: پنج مزاحم تلگرامی در شهرستان رشت و آستانه‌اشرفیه توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گرداب، سرهنگ «ایرج محمدخانی»، رئیس پلیس فتا استان گیلان، از دستگیری مزاحمان تلگرامی خبر داد و گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی، 5 تن از مزاحمان  تلگرامی را که چهار مرد و یک زن بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات منسجم، جملگی آن‌ها را در رشت دستگیر کردند و به پلیس فتا انتقال دادند.

محمدخانی گفت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود و این‌که با انتشار مطالب موهن و محتوای غیر اخلاقی و نسبت دادن مطالب ناروا، برای شکات ایجاد مزاحمت کرده بودند، اعتراف و هدف خود را از این کار تسویه حساب شخصی عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهمان که دو مرد 45 ساله، یک مرد 35 ساله و 31 ساله جملگی اهل و ساکن رشت و یک زن 19 ساله اهل و ساکن آستانه‌اشرفیه بودند، برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + هجده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!