0

سبزی فروش محل، با واتس آپ مزاحم زن جوان می شد

دسته بندی ها : جرایم واتساپ whatsapp, مزاحمت اینترنتی 1 آذر 1394 مدیر سایبرلا 847 بازدید
پیگیری جرم مزاحمت در فضای مجازی

زن ۳۰ ساله‌ای با شکایتی اعلام کرد یک ناشناس که خود را «یاسر» معرفی می‌کند با ارسال پیام‌های غیراخلاقی و درخواست دوستی از طریق نرم‌افزار «واتس اپ» باعث سلب آرامش وی و خانواده‌اش شده است.

به گزارش ایران، سرهنگ «سیدموسی حسینی» رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: این زن جوان از مأموران پلیس فتا درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند که مأموران نیز با تشکیل پرونده تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند و موفق به شناسایی این مجرم شدند. با احضار وی مشخص شد این مرد در محله‌ای که زن جوان در آنجا زندگی می‌کند، مغازه «سبزی فروشی» دارد.

سرهنگ حسینی افزود: مجرم در اظهارات خود بیان کرد، روزی این زن برای خرید به مغازه وی مراجعه می‌کند که به علت خرید زیاد، متهم با دریافت شماره تلفن همراه این زن از وی می‌خواهد اجناس خریداری شده را در آخر وقت خود به در خانه وی بیاورد.

وی اضافه کرد: در ادامه متهم با به دست آوردن شماره تلفن همراه این زن متوجه می‌شود وی از شبکه اجتماعی «واتس اپ» استفاده می‌کند که در پایان با خرید یک خط تلفن همراه با مشخصات جعلی، با ایجاد مزاحمت و ارسال پیام‌های غیر اخلاقی از طریق این نرم افزار موجب سلب آرامش وی می‌شود.

رئیس پلیس فتای استان فارس با بیان اینکه پلیس به صورت قاطعانه با مجرمان فضای مجازی برخورد می‌کند، گفت: شهروندان می‌بایست در استفاده از فضای مجازی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی دقت لازم را داشته باشند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!