0

قرارداد عجیب آنجلینا جولی و برد پیت

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 آذر 1394 مدیر سایبرلا 474 بازدید
با وجود ده سال زندگی مشترک در کنار هم ، آنجلینا جولی تصمیم گرفت که پیش از ” بله ” گفتن و ازدواج رسمی با برد پیت در روز 23 اوت گذشته قراردادی را با او به امضا برساند. کاری که معمولا میان افراد ثروتمند و مشهور رایج است.
پارسینه :براساس گزارش مجله ” استار ” که این مطلب را منتشر کرده ، این قرارداد به شدت مورد حمایت وکلای این دو هنرپیشه قرار گرفته است.
ثروت این زوج نزدیک به 425 میلیون دلار ( 240 میلیون دارایی برد و 185 میلیون سهم آنجلینا) برآورد شده است و در صورت وقوع طلاق میان آن دو، پول‌های آن ها به فرزندانشان تعلق می‌گیرد.
در صورت وقوع طلاق ، هریک از آن دو فقط دارایی پیش از ازدواج را حفظ خواهند کرد .این مجله می افزاید : پولی که این زوج پس از ازدواج به دست می آورند در محلی نگهداری و درصورت وقوع طلاق به شش قسمت مساوی میان فرزندان تقسیم خواهد شد پیمانی که یک بار دیگر نشان می دهد برای این دو فرزندانشان بیش از هرچیز اهمیت دارند .
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!