0

قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا در واقع مرده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 تیر 1395 مدیر سایبرلا 487 بازدید

فراکسیون حزب سوسیال دموکرات در پارلمان آلمان با اشاره به اختلاف نظرهای زیادی که بین آمریکا و اروپا درباره قرارداد تجارت آزاد موسوم به “تی تی آی پی” وجود دارد این قرارداد را در آستانه شکست و در واقع مرده ارزیابی کرد.

تسنیم به نقل از نشریه “دی سایت”، فراکسیون حزب سوسیال دموکرات در پارلمان آلمان توافق تجارت آزاد با آمریکا موسوم به “تی تی آی پی” را در آستانه شکست ارزیابی کرد.
فراکسیون حزب سوسیال دموکرات پارلمان آلمان ظاهرا دیگر هیچ شانسی برای اجرای این قرارداد بین آمریکا و اتحادیه اروپا نمی بیند.

“درک ویس” عضو پارلمان آلمان که گزارشگر فراکسیون حزب سوسیال دموکرات درباره این موضوع است این مسئله را مطرح کرده و گفت: قرارداد تی تی آی پی در واقع مرده است. برداشت های طرفین درباره این قرارداد بسیار از هم دور است. تمام مسائل عمده در مذاکرات در این باره کاملا مورد اختلاف است.

رئیس سابق دادگاه فدرال قانون اساسی آلمان نیز از دلایل سیاسی قانون اساسی خواستار یک دوره تامل در قرارداد تی تی آی پی شد. این حقوقدان خواستار شفافیت و صراحت بیشتر در مذاکرات شد.

امروز جمعه در بروکسل چهاردهمین دور مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا با اظهار نظرات مذاکره کنندگان در این باره پایان یافت. گفتگوهای بسیار سختی در این باره بین آمریکا و اروپا شکل می گیرد.

وزیر خزانه داری آمریکا روز چهار شنبه در برلین بار دیگر بر تمایل آمریکا برای دستیابی به یک نتیجه نهایی درباره قرارداد تی تی آی پی تاکید کرد.

“زیگمار گابریل”، وزیر اقتصاد آلمان در این هفته اعلام کرد که مذاکرات در حال حاضر به بن بست رسیده است. اینکه آیا برای این قرارداد همچنان شانس موفقیتی وجود دارد را ما شاید بتوانیم بعد از پایان این دور از مذاکرات بگوییم

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!