0

قوانین مربوط به حقوق مردم و پاسخگویی به شکایات رگولاتوری منتشر شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 4 آبان 1395 مدیر سایبرلا 301 بازدید

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات رگولاتوری از انتشار قوانین و مقررات مربوط به ارزیابی عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و پاسخگویی به شکایات این سازمان خبر داد.

مهر: حسن مهدوی گفت: در اجرای ماده ۳ قانون ارتقاء سلامت اداری، تمامی قوانین و مقررات شامل تصویب‌نامه‌ها، دستورالعملها، بخشنامه‌ها، رویه‌ها، تصمیمات مرتبط با حقوق شهروندی مانند فرایندهای کاری و زمانبندی انجام کارها، استانداردها و شرح وظایف دستگاهها و … باید در پایگاههای اینترنتی آنها، به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی افزود: در حال حاضر قوانین و مقررات مرتبط با بخش بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات در پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir در بخش مرکز اسناد بارگذاری شده و تمامی کاربران می‌توانند در این بخش به آن دسترسی داشته باشند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!