0

پنج هزار قرارداد بیمه کشاورزی در استان قم ثبت شده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 دی 1394 مدیر سایبرلا 560 بازدید

مدیر شعب بانک کشاورزی استان قم گفت: در سال زراعی 94 – 93 حدود 5 هزار قرارداد بیمه کشاورزی در استان قم به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا خانی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان قم گفت: 43 محصول کشاورزی در بخش های زراعت، باغ، دام و طیور در استان شامل بیمه می شوند و کشورمان دومین کشور در تعداد تعرفه و نوع محصولات کشاورزی است که تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
وی با اشاره به تشکیل شرکت های بیمه کشاورزی در استان قم، خاطرنشان کرد: هنگامی که خسارتی در بخش کشاورزی رخ می دهد، این موضوع بلافاصله بررسی و پیگیری می شود و پس از تایید در صندوق بیمه کشاورزی پرداخت خواهد شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان قم با اشاره به عملکرد بیمه کشاورزی در استان در پنج سال گذشته، اظهار داشت: ضریب نسبت خسارت ها بر اساس حق بیمه سهم بیمه گذار در استان قم مناسب نیست و دولت باید از صندوق بیمه کشاورزی که به دنبال سودآوری نیست، حمایت بیشتری داشته باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این جلسه با اشاره به وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی در این حوزه، گفت: 35 درصد از فارغ التحصیلان حوزه فناوری اطلاعات بیکارند و این در حالی است که استان قم زیرساخت ها و ظرفیت های مناسبی در این حوزه دارد.
سید حسن هانی با اشاره به رشد و گسترش چشمگیر استفاده از فضاهای مجازی در میان مردم، زمینه برای فعالیت در این عرصه را بسیار گسترده دانست و گفت: به طور حتم استان قم در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات در سطح وسیع، می تواند در کشور پیشگام باشد و این امر اشتغالزایی مناسبی نیز به دنبال دارد.
وی در پایان بر حمایت از شرکت های IT در استان قم تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی و هماهنگی می توانند هرچه بیشتر در این عرصه حرکت کرده و زمینه رشد و توسعه فناوری اطلاعات در استان را که از جایگاه ویژه ای برخوردار است، فراهم بیاورند.
جلسه کارگروه اقتصادی استان قم با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!