0

تایید صلاحیت شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط پلیس

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 مهر 1394 مدیر سایبرلا 1000 بازدید
حقوق تجارت الکترونیک ecommerce - سایبرلا
رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: متقاضیان پروانه کسب شرکت های بازاریابی شبکه ای، ملزم به رعایت آیین نامه صدور پروانه کسب و کارهای اینترنتی موضوع 87 قانون نظام صنفی هستند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ «ایرج محمدخانی» گفت: پروانه کسب شرکت های بازاریابی شبکه ای طبق آیین نامه صدور پروانه کسب و کار های اینترنتی موضوع 87 قانون نظام صنفی و شرایطی که در آن آورده شده از سوی مرکز اصناف و بازرگانان ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطاء و صلاحیت مسئول شعبه که فردی غیر از بازاریاب است، توسط نیروی انتظامی تایید می شود.

وی تصریح کرد: عدم اجبار خرید، سرمایه گذاری و یا دریافت هرگونه وجه از بازاریاب برای ورود به شبکه بازاریابی و عدم جذب افراد کمتر از 18 سال از موارد آیین نامه مذکور است که متقاضیان پروانه کسب، را ملزم به رعایت آن در بازاریابی شبکه ای کرده است.

محمدخانی با بیان اینکه برای نظارت بر فروشگاه های مجازی و شرکت های بازاریابی از حیث قانون نظام صنفی، کمیته ای تشکیل می شود که نیروی انتظامی نیز از اعضای کمیته مذکور است، تاکید کرد: با اجرای این آیین نامه، شهروندان می توانند با اطمینان بیشتر از فروشگاه های مجازی که پروانه کسب دارند، خرید کنند و در صورتی که شکایتی از کسب و کارهای اینترنتی دارای پروانه کسب داشته باشند به راحتی قابل پیگیری است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی موضوع را از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا گزارش کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + ده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!