0

لزوم انتشار قراردادها/ دولت در 3 سال اخیر از شفاف سازی قراردادها اجتناب کرده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 5 تیر 1395 مدیر سایبرلا 531 بازدید

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد مجلس به موضوع انتشار قراردادهای دولتی ورود می‌کند و از مسئولان دولتی توضیح خواهیم خواست که چرا در سه سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی خودداری شده است.

فارس: سید‌حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأخیر دولت در اجرای قانون راه‌اندازی پایگاهی برای انتشار قراردادهای دولتی گفت: مجلس شورای اسلامی بر روی شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی تاکید دارد و بند 33 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با هدف شاف‌سازی در مجلس به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه وقتی همه قراردادها با عدد و رقم در سایت سازمان مدیریت منتشر بشود حق و حقوق همه افراد کاملاً روشن و مشخص خواهد بود، گفت: با این گونه شفاف‌سازی‌ها کمتر اتفاق می‌افتد که رانت‌خواری صورت گرفته و پرداخت‌های نجومی بی‌حساب و کتاب دریافت و یا پرداخت شود.

نقوی حسینی اظهار داشت: عمل در چارچوب این قانون می‌تواند جلوی انحراف خیلی از قردادداها، معاملات و مناقصات را بگیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس حتماً به موضوع انتشار قراردادها و معاملات دستگاه‌های دولتی ورود خواهد کرد اضافه کرد: از مسئولان دولتی توضیح خواهیم خواست که چرا در سه سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی اجتناب شده است؟

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!