0

لاریجانی: از مشارکت کره جنوبی در طرح های نفتی استقبال می‌کنیم

دسته بندی ها : فضای مجازی 2 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 388 بازدید

رئیس مجلس ایران در دیدار با همتای کره‌ای خود گفت: از مشارکت کره جنوبی در سرمایه‌گذاری طرحهای نفت و انرژی، راه‌آهن، فولاد و انرژی های پاک استقبال می‌کنیم.

شانا: علی لاریجانی در ادامه رایزنیهای پارلمانی در حاشیه نشست روسای مجالس اوراسیا در مسکو با جونگ ای هوآ رئیس مجلس کره جنوبی دیدار کرد و گفت: ما دنبال روابط بلندمدت و مؤثر با کشور کره جنوبی هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این که در برنامه ششم توسعه که در مجلس ایران در حال بررسی است فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران در نظر گرفته‌شده است، تأکید کرد: از مشارکت کره جنوبی در سرمایه‌گذاری طرحهای نفت و انرژی، راه‌آهن، فولاد و انرژیهای پاک استقبال می‌کنیم.

اجلاس سران مجالس اوراسیا با حضور کشورهایی همچون ایران،افغانستان،ارمنستان،آذربایجان، بلاروس، ویتنام، هند، اندونزی، قزاقستان، قرقیزستان، چین، کامبوج، مغولستان، پاکستان، کره جنوبی، روسیه، تایلند، فیلیپین و چک برگزار می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!