0

جزئیات تازه از قرارداد توتال

دسته بندی ها : فضای مجازی 25 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 453 بازدید

معاون وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد بلندمدت و دائمی فروش نفت بین ایران و توتال فرانسه، گفت: در نخستین ماه لغو تحریم‌ها، تولید نفت ایران روزانه ۴۰۰ هزار بشکه افزایش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، رکن‌الدین جوادی در تشریح مهمترین برنامه های افزایش تولید و صادرات نفت خام ایران، گفت: با صادرات اولین محموله نفت خام ایران به اروپا پس از پنج سال، فصل جدیدی در صنعت نفت ایران آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به آغاز صادرات و از سرگیری معاملات نفتی ایران با شرکت توتال فرانسه، لوک اویل روسیه و یک پالایشگاه اسپانیایی، تصریح کرد: تاکنون با توتال فرانسه برای صادرات روزانه ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار بشکه نفت خام به توافق رسیده‌ایم.

معاون وزیر نفت در خصوص قرارداد فروش نفت ایران به توتال فرانسه، بیان کرد: قرارداد فروش نفت به توتال دائمی و به عبارت دیگر (evergreen) امضا شده است، به عبارت دیگر قرارداد فروش نفت بین شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه تا زمانی که طرفین آن را لغو نکنند به طور مستمر تمدید می‌شود.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران در خصوص برنامه افزایش اولیه ۵۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید روزانه نفت خام ایران در دوران پسابرجام هم توضیح داد: تاکنون افزایش ۴۰۰ هزار بشکه در روز تولید نفت خام در مرحله اول پساتحریم محقق شده و به زودی ظرفیت تولید روزانه نفت خام ایران حدود ۲۰۰ هزار بشکه دیگر افزایش می‌یابد.

جوادی معاون وزیر نفت روز گذشته نیز با اشاره به فروش اولین محموله نفت به توتال فرانسه، گفته بود: تا ۲۴ ساعت آینده ۴ میلیون بشکه نفت ایران در نفتکش‌های تحت اجاره سه شرکت روسی، فرانسوی و اسپانیایی بارگیری می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!