0

مراحل نهایی قرارداد فاینانس خط آهن شیراز-بوشهر-عسلویه

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 501 بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با حضور هیات عالی‌رتبه چینی مبادله تفاهم‌نامه در سال 1393 قرارداد فاینانس خط آهن شیرازبوشهر-عسلویه به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور علی نورزاد گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام و به دنبال مذاکرات کارشناسی صورت گرفته صبح امروز جلسه‌ای در خصوص نهایی شدن قرارداد فاینانس این خط آهن برگزار شد.
وی با تأکید بر گسترش همکاری‌های دو کشور اظهار کرد: با توجه به اجرایی شدن برجام و همچنین طی کردن مراحل نهایی قرارداد فاینانس خط آهن شیراز-بوشهر-عسلویه امیدواریم هرچه زودتر این پروژه وارد فاز اجرایی شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تمایل ایران برای همکاری با کشور دوست و همسایه چین گفت: با توجه به رفع تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام امیدواریم شاهد همکاری‌های گسترده‌تری با کشور چین در احداث پروژه‌های زیرساختی حمل‌ونقل باشیم.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور همچنین بر استراتژی دولت در جذب سرمایه‌گذاری خارجی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: حضور شرکت‌های خارجی و مخصوصا چین در پروژه‌های عمرانی کشور ایران مورد استقبال دولت جمهوری اسلامی است و زمینه‌های لازم برای مشارکت در این حوزه فراهم شده است.

وی با اشاره به تأکید ریاست محترم جمهور بر گسترش خطوط ریلی اظهار داشت: خط آهن شیراز-بوشهر-عسلویه یکی از طرح‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی است و با توجه به تأکید ریاست محترم جمهور ایران بر گسترش خطوط ریلی در دولت یازدهم امیدواریم این مذاکرات هرچه زودتر منتج به قرارداد شود.
در ادامه جلسه نماینده شرکت چینی با توجه به جلسات متعدد برگزار شده موظف به ارائه تعهد مالی مثبته دال بر تأمین منابع مالی بانک چینی در یک ماه آینده شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!