0

امضای قرارداد صندوق توسعه صنایع دریایی با بانک توسعه تعاون

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 دی 1394 مدیر سایبرلا 488 بازدید

مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی از امضای قرارداد این صندوق با بانک توسعه و تعاون جهت اعطای تسهیلات از سوی این بانک به فعالان صنایع دریایی خبر داد.

به گزارش شاتا از صندوق توسعه صنایع دریایی، ابراهیم زاد فاضل با بیان این مطلب گفت: بر اساس قرارداد منعقده با بانک توسعه و تعاون؛ در فاز اول جمعاً به مبلغ 60 میلیارد تومان جهت طرحهای مختلف صنایع دریایی از جمله « بازسازی و نوسازی شناورها »، «تکمیل، تجهیز و توسعه کارگاه های تعمیر و ساختمان شناور» «تعمیرات ،تجهیز و تکمیل شناورها» و «ساخت تجهیزات صنایع دریایی» در قالب جعاله، مشارکت مدنی و سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت خواهد شد  .
مهندس فاضل در خصوص علت انتخاب بانک توسعه و تعاون گفت: با توجه به تجربه تخصصی بانک توسعه تعاون در حوزه دریایی و انجام پروژه های مشابه قبلی توسط این بانک که باعث پرورش افراد متخصص در حوزه ساخت و تعمیر کشتی در بدنه بانک شده است، مسلماً اجرای این قرارداد و تخصیص اعتبار مربوطه به صورت روان و حرفه ای صورت خواهد پذیرفت و این امر یکی از فاکتورهای صندوق جهت انتخاب بانک توسعه تعاون به عنوان اولین بانک عامل در حوزه ساخت بوده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!