0

انعقاد قرارداد همکاری نفت سپاهان با آلمانی‌ها در تولید محصولات صنعت روانکار

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 آبان 1394 مدیر سایبرلا 492 بازدید
شرکت نفت سپاهان ایران بزرگترین تولید کننده روغن پایه گروه یک درخاورمیانه با شرکت فوکس آلمان یکی از بزرگترین شرکت های مستقل تولید انواع روانکار در سطح جهانی، قرارداد همکاری منعقد کرد.
به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، این شرکت با هدف ارتقای کیفیت محصولات و دستیابی به فناوری روز اروپا در تولید انواع روانکار، توسعه سبد محصولات را در دستور کار قرارداده است.
همچنین در این راستا این شرکت برای تولید و عرضه گریس تحت لیسانس شرکت فوکس آلمان، قراردادی را منعقد کرد.
بر پایه این گزارش براساس این قرارداد در مدت 15 ماه، واحد تولید گریس شرکت سپاهان راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.
در مرحله بهر ه برداری ، محصولات این واحد تولیدی منطبق بر استانداردهای روز جهانی و فناوری تولید شرکت فوکس با برند ‘اسپیدی’ عرضه خواهد شد.
شرکت فوکس در سال 1931 میلادی در منهایم آلمان تاسیس و امروزه با توان تولید بیش از 11.000 نوع محصول مختلف شامل انواع روغن های خودرو و موتورسیکلت، روغن های صنعتی و گریس به عنوان بزرگترین گروه مستقل تامین و تولید روانکار در جهان شناخته می شود.
این شرکت آلمانی به واسطه برتری در تحقیق و توسعه، پیشتاز جهانی ساخت و معرفی محصولات جدید روانکار صنعتی و موتوری با بالاترین کیفیت و یکی از مهمترین همکاران تجاری شرکت های معتبر خودروسازی همچون مرسدس بنز، بی ام دبلیو، آئودی و فولکس واگن است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!