0

افتتاح موفق فازهای 15 و 16 پارس جنوبی

دسته بندی ها : فضای مجازی 22 دی 1394 مدیر سایبرلا 395 بازدید

وزیر نفت از افزایش 150 میلیون متر مکعبی ظرفیت پالایشی کشور خبر داد.

فارس: بیژن نامدار زنگنه در عسلویه اظهار داشت: افتتاح موفق فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نمادی از تعامل و همکاری دولت و سپاه بود و این تعامل و همکاری بر اساس اصول انجام شده است.

وی افزود: برای تکمیل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، مدیران و کارشناسان بسیار زیادی زحمات زیادی متحمل شدند و افتتاح این فاز موجبات خوشحالی تمام دست‌اندرکاران این فازها شده است.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: وزارت نفت، برای تکمیل تمامی فازهای باقیمانده اهتمام جدی دارد و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم تمام فازها به استثنای فاز 14 را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

زنگنه تصریح کرد: مخالف افتتاح نمایشی هستیم و هر فازی که افتتاح شده یا افتتاح خواهد شد، حتما باید به طور کامل و 100 درصد در مدار باشد و حتی اگر یک درصد هم ناقص باشد افتتاح نمی‌شود.

وی بیان کرد: اواخر سال 93 شاهد افتتاح بزرگترین فاز پارس جنوبی که معادل سه فاز استاندارد است بودیم و افتتاح فازهای 15 و 16 نیز موجب شد که ظرفیت تولید گاز کشور به شکل چشمگیری افزایش یابد.

وزیر نفت از افزایش 150 میلیون متر مکعبی ظرفیت پالایشی کشور خبر داد و گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود، طی 20 ماه گذشته بیش از 150 میلیون مترمکعب به ظرفیت پالایشی کشور افزوده شده که موفقیت بزرگی است.

 
 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!