0

امضای قرارداد بزرگ ؛ به زودی

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 آبان 1394 مدیر سایبرلا 485 بازدید
وزیر نیرو با تشریح سه توافق جدید برقی بین ایران و روسیه، گفت: به زودی یک قرارداد بزرگ برقی بین دو کشور امضا می‌شود.

به گزارش جام نیوز،  حمید چیت‌چیان در حاشیه دیدار با الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در تشریح محورهای گفتگو برقی بین ایران و روسیه اظهار داشت: احداث یک نیروگاه جدید بخاری در منطقه بندرعباس مهمترین محور مذاکرات با وزیر انرژی روسیه بوده است.

وزیر نیرو با اعلام اینکه پیش‌بینی می شود این نیروگاه جدید بخاری که با مشارکت روسها احداث خواهد شد، از ۲ واحد هر یک با ظرفیت تولید برق ۳۵۰ مگاوات برخوردار باشد، تصریح کرد: هنوز درباره بار مالی و حجم سرمایه‌گذاری ساخت این نیروگاه برق به توافق نهایی دست نیافتیم.

این عضو کابینه دولت همچنین از به‌ روزرسانی یک نیروگاه دیگر برقی که پیش‌تر توسط شرکت های روسی احداث شده بود، به عنوان محور دوم مذاکرات برقی یاد کرد و افزود: اتصال و سنکرون شبکه برق ایران به روسیه از دیگر مذاکرات انجام گرفته با طرف روسی بوده است.

این مقام مسئول از اکتشاف آبهای ژرف به عنوان یکی دیگر از محورهای مذاکره با وزیر انرژی روسیه نام برد و یادآور شد: در این مذاکرات علاوه بر مباحث فنی و عملیاتی، پیشنهادهای جدید مالی هم از سوی طرف روسی مطرح و ارائه شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + 19 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!