0

مدیریت اکتشاف و او ام وی اتریش قرارداد همکاری امضا کردند

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 448 بازدید

قرارداد پروژه مطالعه مشترک «توان هیدروکربوری تله‌های مرتبط با گنبدهای نمکی در نواحی شرق زاگرس و خلیج فارس» میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت اتریشی او ام وی امضا شد.

شانا: سید صالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران صبح امروز (چهارشنبه، ١۵ اردیبهشت ماه) پس از امضای قرارداد با شرکت او ام وی اتریش گفت: این توافقنامه برای انجام یک پروژه مطالعاتی در قالب کارگروه مطالعاتی مشترک شامل کارشناسان مدیریت اکتشاف و شرکت او ام وی اتریش و با هدف شناسایی اهداف احتمالی اکتشافی در منطقه نواحی شرق زاگرس و خلیج فارس با تاکید ویژه بر روی عملکردهای گنبدهای نمکی امضا شده است.

به گفته هندی، مطالعه این نوع تله‌ها نیازمند دانش و فناوری پیشرفته، تجربه علمی، فنی و امکانات نرم افزاری جدید است؛ براین اساس در مذاکراتی که با مدیران شرکت او ام وی اتریش به عمل آمد، این مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت مدت زمان اجرای این مطالعه مشترک را ٢ سال اعلام کرد و با بیان این که همه هزینه های مربوطه بر عهده شرکت اتریشی است، افزود: انجام این پروژه به دلیل شناختی که مدیریت اکتشاف از توان فنی و علمی این شرکت کسب می کند و همچنین شناختی که آنها از ظرفیت علمی و فنی موجود و نیز وضع زمین شناسی منطقه‌ای به دست می‌آورند، راه را برای همکاریهای جدی‌تر و بزرگتر مهیا می‌سازد.

به گزارش شانا، از آنجا که ابهامات و پیچیدگیهایی در برخی مناطق رسوبی کشور وجود دارد و باتوجه به نیاز استفاده از دانش و فناوریهای جدید در حل این  مسائل، این‌گونه «پروژه‌های  مطالعاتی مشترک» برای همکاری با شرکتها و موسسه های تحقیقاتی بین المللی تعریف شده است.

شایان ذکر است که شرکت او ام وی اتریش طی توافقنامه‌ای جداگانه محرمانه نگهداشتن اطلاعات دریافتی و نتایج مطالعات را تضمین و پس از پایان پروژه هیچ امتیاز یا ادعایی نخواهد داشت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!