0

استفاده از سامانه رمز یک بار مصرف گامی برای کاهش کلاهبرداری رایانه ای

دسته بندی ها : فضای مجازی 5 مهر 1397 مدیر سایبرلا 436 بازدید
امنیت اطلاعات و جرایم فضای مجازی

باتوجه به لزوم تغییر متوالی و پی در پی رمز کارت های بانکی, یکی از راهکارهای پیشگیری از کلاهبرداری رایانه ای، اجرای طرح «رمز یک بار مصرف 60 ثانیه ای» است.

معاون امور فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی ضمن اشاره به لزوم تغییر متوالی و پی در پی رمز کارت های بانکی به‌عنوان یکی از راهکارهای پیشگیری از کلاهبرداری رایانه ای، طرح اجرا شده توسط بانک ملی ایران تحت عنوان «سامانه رمز یک بار مصرف 60 ثانیه‌ای» را گامی مهم و موثر در کاهش جرایم مرتبط با این حوزه دانست.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، گریوانی از برگزاری دوره آموزشی نحوه پیشگیری از کلاهبرداری رایانه ای در رابطه با سوء استفاده از رمز کارت های بانکی در این استان خبر داد.

معاون امور فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی تصریح کرد: در این جلسه که در گام نخست برای همکاران اداری و قضایی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، ضمن تبیین اهم نکات و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم کلاهبرداری رایانه‌ای و سوءاستفاده از کارت‌های بانکی، مراحل نصب و راه‌اندازی سامانه رمز یک بار مصرف 60 ثانیه‌ای آموزش داده شد و با تشریح اجزای برنامه کاربردی مذکور، به سؤالات و ابهامات مطروحه نیز پاسخ داده شد.

گروه وکلای تخصصی در حوزه کلاهبرداری رایانه ای و اینترنتی

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!