0

“دردسرهای عظیم” پیامک‌های تبلیغاتی ، هر پیامک 100 تومان

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 913 بازدید

سرویس‌ ارزش‌افزوده پیامکی درباره یکی از سریال‌های پربیننده ماه رمضان هنوز فعال است و بابت هر پیامک 100 تومان از حساب مشترکان کم می‌‌کند.

به گزارش فارس، سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی بازاری چند ده میلیونی از مشترکان تلفن همراه را در اختیار دارند.

همراه اول حدود 40 میلیون مشترک، ایرانسل حدود 25 میلیون و رایتل حدود 3 میلیون مشترک دارد که اغلب این مشترکان، روزانه پیامک‌های ارزش افروده با موضوعات مختلف سرگرمی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و… را دریافت می‌کنند.

پیامک‌های ارزش‌افزوده نیز مانند پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی بدون درخواست مشترک ارسال می‌شوند، اما هزینه‌دار بودن تفاوت مهم این سرویس‌ها است.

این سرویس تازه اگرچه اغلب جامعه مخاطبان را درگیر خود کرده، اما قوانین آن هنوز برای اغلب مشترکان ناشناخته است و برای مثال گلایه‌هایی را بابت نحوه کسر هزینه ایجاد کرده است.

یکی از موضوعات جالب این سرویس‌ها، در سرویس پیامکی سریال دردسرهای عظیم اتفاق افتاده است.

این سریال پربیننده در ایام ماه رمضان پخش می‌شد و پس از پایان سریال، مشترکانی که عضویت در سرویس را لغو نکرده‌اند، هنوز پیامک‌های آن را دریافت می‌کنند و بابت هر پیامک مبلغ 100 تومان به حساب مشترک منظور می‌شود.

با وجود اتمام سریال، محتوای این سرویس که قرار است در ازای ارائه خدمت سودمندی هزینه‌ دریافت کند مورد سوال و ابهام است.

به گفته مشترک این سرویس، در زمان پخش سریال سوال‌هایی با موضوع پیش‌بینی سریال و اطلاعاتی درباره بازیگران آن ارائه می‌شد و این اواخر اطلاعاتی از بیوگرافی سایر بازیگران که حتی نقشی در سریال نداشته‌اند، پیامک شده است.

همین امر تایید می‌کند، همچنان که پس از پایان سریال دیگر محتوای ارزشمند چندانی برای ارائه باقی نمی‌ماند، وجود سرویس نیز ضرورتی ندارد و صرفا عدم خروج و عدم لغو سرویس از سوی مشترک، دلیل خوبی برای ادامه سرویس و کسب درآمد از این محل نیست.

شاید باور این موضوع سخت باشد، اما وجود این موارد عینی نشان می‌دهد که هنوز مشترکانی وجود دارند که نمی‌دانند چگونه سرویس‌ها را غیرفعال کنند و روزمرگی‌ و بی‌علاقگی مانع می‌شود که روش‌های غیرفعال‌سازی را جست و جو و درباره آنها کسب اطلاع کنند.

در نتیجه 2 ماه پس از پایان ماه رمضان هنوز روزانه چند پیامک 100 تومانی را دریافت می‌کنند و اگرچه ناراضی هستند اما با نارضایتی از کنار آن می‌گذرند.

این مورد و بسیاری موارد دیگر است که زمینه نارضایتی مشترکان را از سرویس های ارزش افزوده پیامکی رقم زده است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!