0

دستگیری دختر جوان به جرم سواستفاده از تصاویر خصوصی دیگران در پروفایل شخصی

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: دختری که تصاویر خصوصی دوستش را به عنوان عکس پروفایل خود قرار داده بود توسط پلیس فتای استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا, سرهنگ علی کریمی در این خصوص گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا بیان داشت شخصی ناشناس تصاویر شخصی وی را بر روی پروفایل شبکه اجتماعی خود قرار داده که این امر باعث هتک حیثیت شاکیه گردیده است .

وی با بیان اینکه آبروی شاکیه به دلیل استفاده مجرم اینترنتی از عکس نامبرده در خطر بود، افزود: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و با استفاده از تجهیزات فنی و پلیسی کارشناسان این پلیس موفق به شناسایی مجرم شدند و فرد خاطی به پلیس فتا دلالت داده شد.

سرهنگ کریمی گفت:متهم دوست نزدیک شاکیه بود به بزه انتسابی اعتراف نمود و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی گردید.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان‌کرد: هرگونه سوء استفاده از عکس و اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی جرم است لذا از قرار دادن تصاویر دوستان و یا خویشان خود بدون اطلاع انها در شبکه های اجتماعی خودداری نمایید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!