0

فروش مقالات دانشجویی شیوه کسب و کار برخی مجرمین سایبری

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی که در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب با موضوع فروش مقالات علمی و انجام پروژه های دانشجویی با قیمت پایین، اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا، سرهنگ “سید موسی حسینی” گفت: در این پرونده که از سوی یک دانشجو مطرح شده است، شاکی برای انجام پروژه دانشگاهی خود به سایتی برخورد می کند که ادعا دارد پروژه و مقاله دانشجویی را با قیمتی مناسب انجام می دهد.

وی ادامه داد: این دانشجو پس از واریز مبلغ دو میلیون ریال به حساب کلاهبردار، وی پل ارتباطی خود را قطع کرده و پاسخگو وی نمی باشد.
رئیس پلیس فتا استان با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا مشخص شد شخص کلاهبردار در چندین موارد مشابه دیگر نیز اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده که کارشناسان با اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه اینترنت سرشار از مزایا و فرصت ها است به شرطی که امنیت در آن برقرار شود، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات فضای مجازی گمنامی کاربر است که اعتماد بی مورد به افراد در این فضا ممکن است مشکلات فراوانی را برای کاربران به وجود آورد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!