0

دستگیری تهدید کننده به قتل دختر 20 ساله

رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: فردی که تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی و نیز قتل دختر 20 ساله کرده بود از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرگرد مرتضی ابوطالبی‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت دو خواهر جوان (‌20 و 28 ساله‌) مبنی بر تهدید به انتشار عکس‌های شخصی آنان و نیز همچنین قتل این دو خواهر توسط فردی در فضای مجازی، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: حسب شکایت دو خواهر 29 و 20 ساله مبنی بر اینکه شخصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با استفاده از یک ID مشخص برای دو خواهر اقدام به ایجاد مزاحمت نموده و خواهان برقراری ارتباط با آنها می‌باشد. حسب دستور دادیار محترم شعبه دهم دادسرای عمومی و انقلاب یزد پرونده در دستور کار کارشناسان دایره مبارزه با جرائم سایبری این پلیس قرار گرفت. با بررسی موضوع و همچنین اقدامات کارشناسی از متهم یک شماره تلفن به دست آمد که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید خط به نام یکی از شکات پرونده می‌باشد.

سرگرد ابوطالبی‌ ادامه داد: در این راستا شکات به این پلیس دعوت و در زمان مواجهه شدن با یکسری مستندات به دست آمده‌ خانم م – ب لب به اعتراف گشود و اینگونه توضیح داد که حدود دو سالی است که با شخصی به هویت ر– م‌ ارتباط داشته‌ام و اکنون به خاطر مسائلی قصد جدائی از وی را دارم که متاسفانه با توجه به اینکه تعداد زیادی تصاویر شخصی بنده در اختیار این فرد می‌باشد وی این تصاویر را بهانه نموده که من وی را طرد نکنم با توجه به اطلاع پدرم و اصرار ایشان شکایتی را مطرح کردیم و فکر نمی‌کردم این فرد در فضای مجازی شناسایی گردد .

رئیس پلیس فتا استان یزد افزود‌: در این خصوص‌ با هماهنگی دادیار محترم پرونده و همچنین با توجه به اینکه متهم شاکیان را تهدید به قتل نموده بود متهم در محل کار خود جلب و جهت بررسی موضوع پرونده به همراه ادله کشف شده به این پلیس دلالت داده شد. در راستای تحقیقات مقدماتی از متهم، وی صحبت‌های شاکیه را تایید نموده و اعلام داشت چند سالی با شاکیه در ارتباط بودم و از وی چندین تصاویر داشتم که متاسفانه با توجه به اصرار وی به پایان رابطه با من، دست به این تهدید و همچنین تهدید به نشر تصاویر در فضای مجازی نمودم.

سرگرد ابوطالبی در پایان افزود:‌ در روند بررسی ادله مشکوفه از متهم، تعداد زیادی تصاویر مختلف مونث کشف گردید که متهم اقرار داشت که با این افراد نیز رابطه داشته و از آنها تصاویری داشتم که متهم به همراه پرونده روانه دادسرا جهت سیر مراحل قانونی گردید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!