0

آزمایش موفق اینترنت ۵۲.۵ گیگابیتی در کره جنوبی

دسته بندی ها : فضای سایبر, وکیل جرایم سایبری 29 مهر 1395 مدیر سایبرلا 678 بازدید

سرعت اتصال به اینترنت هر روز مرزهای جدیدی را پشت سر می گذرد و این بار رکورد حیرت آور ۵۲.۵ گیگابیت در ثانیه در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده است.

مهر به نقل از چنل نیوز، شرکت مخابراتی SK کره جنوبی با موفقیت ساکنان یک ساختمان در شهر سئول را از طریق کابل های فیبر نوری با سرعت ۵۲.۵ گیگابیت در ثانیه به اینترنت متصل کرد.

فناوری مورد استفاده برای اتصال به اینترنت با چنین سرعتی توسط شرکت نوکیا ابداع شده است. دولت کره جنوبی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ اینترنت با سرعت ۱۰گیگابیت در ثانیه را در اختیار تمامی شهروندان خود قرار دهد.

در بیانیه نوکیا در این زمینه امده است: با دستیابی به تازه ترین نسل فناوری دسترسی به داده ها از طریق کابل های فیبر نوری، شرکت مخابرات کره جنوبی قصد دارد تا تعهد خود را به ارتقای سرعت اینترنت و ارائه این خدمات به مشتریانش با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه عملی کند.

علاوه بر استفاده از کابل های فیبر نوری موجود نوکیا و شرکت مخابرات کره جنوبی از ترکیبی از فناوری های پیشرفته استفاده کرده اند که البته فعلا جزئیاتی از نحوه کارکرد آنها افشا نشده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!