0

دستگیری سارق میلیاردی حساب بانکی توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: شخصی که مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شهروند قزوینی برداشت نموده بود‌، توسط ماموران پلیس فتای استان قزوین شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ دوم فخرالدین توکلی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی خود موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده شاکی پرونده اظهار داشت با بررسی حساب‌های بانکی شرکت متوجه برداشت مبلغ یک میلیارد و صد میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شرکت شدم و درخواست رسیدگی به موضوع را دارم.

سرهنگ توکلی در ادامه تصریح‌کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مظنونین پرونده را شناسایی و با استفاده از سرنخ های موجود متهم اصلی پرونده که پس از سرقت از حساب بانکی شاکی، متواری شده بود را در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی، افزود: در بازجویی از متهم مشخص شد، وی با همکاری یکی از کارکنان شرکت که دسترسی به حساب‌های بانکی شرکت داشته‌، اقدام به برداشت اینترنتی از حساب شاکی نموده که با انجام هماهنگی‌های قضایی همدست متهم نیز دستگیر و در ابتدا منکر انجام بزه ارتکابی شد ولی در نهایت با مشاهده مستندات پلیس و اعتراف متهم ردیف اول، به ناچار لب به اعتراف گشود و به همکاری با وی در جهت برداشت از حساب شاکی اقرار نمود.

سرهنگ توکلی، گفت: متهم و همدستان وی پس از صدور قرار بازداشت تحویل زندان گردیدند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین در این خصوص به کلیه شرکت‌های خصوصی و دولتی توصیه کرد‌: حتما پیامک بانکی شرکت فعال باشد تا هر گونه برداشت سریعا اطلاع رسانی شود، همچنین قبل از استخدام و به کارگیری افراد در بخش‌های مرتبط با مسائل مالی شرکت، صلاحیت آنان را مورد بررسی قرار داده و از افراد مورد وثوق و مطمئن برای انجام فعالیت‌های مالی خود بهره‌گیری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!