0

دستگیری عامل ایجاد کننده فیشینگ

ماموران پلیس فتای اصفهان فردی که با طراحی سایتی جعلی به اطلاعات حساب بانکی کاربران دسترسی و حساب آنها را خالی می کرد شناسایی و دستگیر کردند.
به گزارش سایبرلا (CYBER–LAW) به نقل از رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت :پس از رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و شناسایی سایتی جعلی در زمینه فروش کارت شارژ موضوع در دستور ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
غلامرضا شهریاری گفت:با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبری، نهایتاً متهم که ساکن یکی از استان های کشور بود شناسایی و دستگیر شد .
سرهنگ شهریاری افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را کسب مال عنوان داشت همچنین در بررسی های نهایی محرز شد متهم توانسته به اطلاعات حساب بیش از 80 کاربر اینترنتی که قصد خرید کارت شارژ داشته اند دسترسی و از حساب آنها سرقت کند.
شهریاری در توضیح سایت های فیشینگ بیان داشت:سایت های فیشینگ سایت هایی هستند که افراد کلاهبردار طراحی کرده و در آن اقدام به تبلیغ و فروش اجناس مختلف می نمایند،در اینگونه سایت ها صفحه درگاه بانکی دقیقاً شبیه صفحه اصلی درگاه می باشد و هنگامی که کاربر اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد می کند این اطلاعات که شامل شماره کارت،رمز عبور و رمز2ccمی باشدبرای مجرم ارسال می گردد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!