0

آیا می توان در Orbit Network سرمایه گذاری کرد؟

بلاکچین رمزارزها ارزهای دیجیتال کریپتوکارنسی

شرکت Orbit Network با ادعای فعالیت در حوزه ی بلاکچین و توسعه ی ارزهای دیجیتال در حال جمع آوری سرمایه با استفاده از رمزارزها است.

در ادامه معرفی طرح های پانزی جذب سرمایه به بررسی شرکتی می پردازیم که به تازگی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده و سؤالات زیادی از سوی کاربران در رابطه با اعتبار آن مطرح شده است. این شرکت Orbit Network به آدرس وب سایت Orbit Network.net است.

Orbit Network با ادعای فعالیت در حوزه ی بلاکچین و توسعه ی ارزهای دیجیتال در حال جمع آوری سرمایه با استفاده از رمزارزها است. اشتراک گذاری سود حاصل از پروژه های بلاکچینی با اعضا اصلی ترین حربه به کارگرفته شده توسط شرکت به منظور جذب سرمایه گذار است. در سایت شرکت ادعا می شود با کیف پول های دیجیتالی از جمله تراست والت در حال همکاری است و خدمات خود را بر روی این کیف پول ها ارائه می دهد. همچنین شرکت مالک دو پلتفرم مهم به نام های orbitex و ioexchange است.

از مواردی که برخی برای اعتبار بخشی به فعالیت شرکت مطرح می نمایند ارزهای دیجیتال Sln، Nye coin و Rkn است که در سایت شرکت لیست شده است در حالی که پیش از این شرکت های کلاهبرداری زیادی وجود داشتند که ارزهای دیجیتال را در وب سایت خود لیست کرده بودند.

نمونه شکواییه کلاهبرداری پانزی, شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

از ابهامات دیگری که در رابطه با صحت اعتبار شرکت وجود دارد عدم ثبت سند در رابطه با تیم توسعه و دفتر مرکزی آن است. وب سایت شرکت نیز بار علمی و مفهومی نداشته و کارکرد آن ملموس و مشخص نیست. عملکرد کلی شرکت مورد ابهام بوده و این موضوع ارتکاب کلاهبرداری توسط شرکت را محتمل می سازد. از کاربران و علاقه مندان به مشارکت در شرکت های جذب سرمایه توصیه می شود به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه کلاهبرداری از فعالیت در این شرکت خودداری نموده و سرمایه خودشان را در معرض خطر قرار ندهند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. Ali گفته :
    22:00 1400/02/15

    سلام اربیت نتورک چه معایب ومزایایی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 20 =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!