0

برداشت غیر مجاز هشت میلیونی از حساب بانکی توسط پسرخاله‌ها

دو نوجوان 16 ساله که به حساب بانکی پسرخاله خود دستبرد اینترنتی زده بودند، توسط پلیس فتای شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس فتا: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ هشت میلیون ریال موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ “اکبر آقابیگی”افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از ثبت اظهارات شاکی در تحقیقات فنی و تخصصی متوجه شدند طی 50 مرحله، مبالغی از حساب بانکی شاکی تحت عنوان پرداخت قبوض و خرید شارژ و… برداشت شده است.

وی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از یک سری تحقیقات فنی متهمان را که دو نوجوان16 ساله اند را در یکی از مناطق شهر نیشابور شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ آقابیگی بیان داشت: متهمان که هر دو پسر خاله شاکی اند ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشتند در اعتماد پسرخاله شان جهت خرید یک سری اقلام، کارت بانکی اش را در اختیار ما گذاشت که ما با سوء استفاده از اعتماد وی رمز دوم ایجاد کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی قضایی از شهروندان خواست ضمن تغییر دوره ای رمز بانکی سیستم پیام کوتاه مربوط به تراکنش های بانکی خود را فعال کنید و در صورتی که از حساب شما سرقت انجام شد سریعاً حساب خود را مسدود و به پلیس فتا مراجعه کنید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − ده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!