0

برداشت 25 میلیونی پسر نوجوان از حساب پدر دوستش

نوجوانی که با سوء استفاده از اطلاعات کارت بانکی پدر دوستش اقدام به برداشت غیر مجاز مبلغ 25 میلیون ریال کرده بود ،در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: سرهنگ “سید محمد حسینی پور”رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: شهروندی به این پلیس مراجعه و با طرح شکایت از کسر مبلغی بالغ بر 25 میلیون ریال از حساب خود خبر داد که در پی آن پرونده تشکیل و تیم اقتصادی این پلیس وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با بررسی های بیشتر و انجام اقدامات تخصصی مشخص شد مبالغ برداشتی صرف پرداخت قبوش آب و برق و خرید شارژ شده که در نهایت متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان افزود: متهم از دوستان پسر شاکی بود در تحقیقات تخصصی پلیس بیان کرد که مدتی پیش با استفاده از کارت بانکی پدر دوستش اقدام به خرید شارژ برای وی می کند و سو استفاده اقدام به فعالسازی رمز دوم کارت کرده و به صورت اینترنتی و بدون اطلاع شاکی اقدام به خرید ی کرده است.
حسینی پور خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات راهی مراجع قضایی شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!