0

دستگیری کلاهبردار پیامکی با بیش از 63میلیون تومان برداشت غیرمجاز

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار پیامکی با بیش از 630میلیون ریال کلاهبرداری خبرداد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ ‌اصغر باقریان‌ در تشریح این خبر گفت: با وصول یک فقره پرونده برداشت غیر مجاز به وسیله شگرد کلاهبرداری پیامکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفته که شاکی در تحقیقات اولیه بیان داشت با دریافت پیامک از شماره‌ای ناشناس مبنی بر اینکه شما برنده جایزه کمک هزینه سفربه کربلا در قرعه‌کشی یکی از اپراتورهای تلفن همراه شده اید فریب خورده و پس ازتماس و با هدایت فرد پشت خط به پای دستگاه خودپرداز رفته و طی چند مرحله تراکنش مجموعا مبلغ حدود 630 میلیون ریال از کارت عابر بانکم به حساب فردکلاهبردار انتقال دادم.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا شهرستان با بکارگیری روش‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم را در شهرستان صفادشت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ باقریان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به افتتاح چندین حساب بانکی و خرید چندین سیم‌کارت جهت کلاهبرداری و برداشت مبلغ 63 ملیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

سرهنگ اصغر باقریان در خاتمه ضمن هشدار در خصوص برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران از شهروندان خواست فریب کلاهبرداران پیامکی را نخورند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی خود را در اختیار کلاهبرداران پیامکی قرار ندهند و در پی وعده و وعید آنها به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران تاکید کرد: برای دریافت جایزه به هیچ عنوان نیاز به مراجعه به دستگاه خودپرداز نیست و نباید هیچ عملیات بانکی از سوی فرد انجام شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!