0

برداشت غیرمجاز اینترنتی دختر از حساب پدر

دسته بندی ها : برداشت غیرمجاز از حساب بانکی 14 آبان 1396 مدیر سایبرلا 372 بازدید

رییس پلیس فتا استان خوزستان با بیان اینکه متاسفانه هنوز شهروندان زیادی در نگهداری اطلاعات بانکی خود سهل انگار هستند، گفت: این سهل انگاری باعث می‌گردد تا اطلاعات بانکی ما به راحتی در دسترس دیگران قرار گیرد تا به راحتی بتوانند از حساب بانکی ما برداشت غیر مجاز نمایند.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسنوند اظهار کرد: در همین رابطه چندی پیش شخصی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد در مجموع مبلغ 6 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش به صورت اینترنتی و غیر مجاز برداشت شده است.

وی افزود: در ادامه پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا خوزستان تصریح کرد: سرانجام طی تحقیقات فنی و پلیسی مشخص گردید، دختر 17 ساله خود شاکی با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و بدون اطلاع وی اقدام به خرید شارژ سیم کارت و بسته اینترنتی نموده است و انگیزه خود را تفریح و سرگرمی اعلام کرد.

سرهنگ حسنوند گفت: اینکه پلیس فتا تاکید بر حفظ اطلاعات بانکی افراد دارد به این معناست که این اطلاعات را نباید حتی نزدیک‌ترین افراد خبر داشته باشند. چرا که بسیاری از برداشت‌های غیر مجاز از طریق دوستان و آشنایان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانستن اطلاعات بانکی از سوی کودکان بسیار خطرناک است، افزود: این امر می‌تواند به راحتی فرزندان را در دام مجرمان سایبری بیندازد و آنها به راحتی از کودک شما سوء استفاده نمایند.

رئیس پلیس فتای استان خوزستان بر فعال سازی پیامک بانکی تاکید کرد و افزود: فعال سازی این پیامک اطلاع رسانی بانکی باعث می‌گردد تا در صورت برداشت غیر مجاز سریع آگاه شده و نسبت به مسدود سازی حساب بانکی اقدام نمائیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!