0

سرقت اینترنتی 510 میلیونی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری فردی به جرم سرقت 510 میلیون ریال از حساب شهروند اسلامشهری خبر داد .

به گزارش سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا، سرهنگ ” ابراهیم حسن آبادی ” در تشریح این خبر گفت : فردی با مراجعه به پلیس فتا اسلامشهر و اعلام برداشت غیر مجاز 510میلیون ریال از حساب بانکی اش درخواست دادخواهی کرد. این مقام انتظامی افزود:ماموران در یک اقدام اطلاعاتی، متهم را که پسر شاکی بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:متهم که پسر شاکی بود در مواجه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، به سرقت اقرار و انگیزه خود از این کار را سودجویی عنوان نمود.
سرهنگ حسن آبادی خاطر نشان کرد :متهم با گرفتن کارت عابربانک مادرش که به وی اطمینان نموده بود در فرصتی مناسب وجوه حساب وی را به جهت تجارت و سودجویی برداشت کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان گفت: متهم پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ حسن آبادی در پایان از شهروندان خواست کارت عابربانک خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند تا از چنین آسیب هایی جلوگیری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!