0

برداشت غیرمجاز میلیونی پسر 14 ساله از حساب پدر ظرف 5 روز

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی میانسال که توسط پسر 14 ساله اش انجام شد، خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ “علی شیبانیان” در تشریح خبر فوق  گفت: مردی 45 ساله ساکن شهرستان فسا با مراجعه به پلیس فتا این شهرستان، مدعی برداشت مبلغ حدود 2 میلیون تومان ظرف 5 روز از حساب خود به صورت اینترنتی خبر داد.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد که با انجام اقدامات فنی پلیس فتا فرد متهم و عامل برداشت که پسر 14 ساله شاکی است شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: زمانی که شاکی پرونده با شوق زیاد از کشف پرونده به پلیس فتا مراجعه کرد و متوجه شد که عامل برداشت پسر 14 ساله خودش بوده است، در بهت فرو رفت.

سرهنگ شیبانیان افزود: بررسی های انجام شده در این خصوص نشان داد که این نوجوان با خرید نرم افزار از یکی از سایت های معتبر اینترنتی حساب پدرش را خالی کرده است.
وی گفت: والدین بایستی در نگهداری رمز و اطلاعات حساب خود دقت و از در اختیار قرار دادن آن اطلاعات به افراد جلوگیری نمایند، تا از بروز این حوادث در امان باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان با توجه به عدم آگاهی کافی ممکن است دست به چنین اقداماتی بزنند که هم خود و خانواده را دچار مشکلات عدیده کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!