0

همکاری گوگل با ویتنام برای حذف محتوای نامناسب از وب

دولت ویتنام اعلام کرد گوگل قول داده محتوای منتشر شده از طریق این جستجوگر که محتوای ضددولتی دارد را حذف کند و در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت ویتنام روز جمعه اعلام کرد که شرکت مادر تخصصی گوگل یعنی آلفابت با ویتنام به منظور همکاری اطلاعات غیرقانونی و مسموم همکاری می کند.

دولت این کشور قبلا در ماه فوریه در مورد انتشار محتوای نامناسب از طریق گوگل و همین طور فیس بوک و یوتیوب متعلق به گوگل هشدار داده بود. مقامات ویتنامی حتی از شرکت های تجاری این کشور خواسته بودند تا زمانی که گوگل رویه خود را اصلاح نکند از استفاده از خدمات آن برای تبلیغات و بازاریابی خودداری کنند.

در جمعه گذشته اریک اشمیث رییس آلفابت با نخست وزیر ویتنام دیدار کرد و به مقامات این کشور اطمینان داد که گوگل به منظور رعایت قوانین ویتنام همکاری نزدیکی با دولت خواهد داشت. همچنین قرار است به زودی دفتر نمایندگی آلفایت در ویتنام افتتاح شود.

البته گوگل با صدور بیانیه ای مدعی شده سیاست های مشخصی در مورد حذف محتوا به درخواست دولت ها دارد و قرار نیست این سیاست ها تغییر کنند. از همین رو دولت ها می توانند در مورد محتوای به زعم خود غیرقانونی اطلاع رسانی کنند و دسترسی به این نوع محتوا پس از بررسی و در صورت لزوم محدود خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!