0

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز 25 میلیونی در ملارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،سرهنگ “برزو همتی” گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت 25 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا با بررسی های مقدماتی متوجه شدند کارت عابر بانک شاکی که رمز کارت نیز همراه آن بوده است در مجاورت دستگاه عابر بانک به سرقت می رود و متهم در فروشگاه های سطح شهرستان شهریار مبلغ 25 میلیون ریال از حساب برداشت کرده است.

سرهنگ “همتی” تصریح کرد:ماموران پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی متهم به هویت “م-ت” را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده متهم با مشاهده مستندات و ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان از شهروندان خواست:از نوشتن رمز بر روی جلد کارت بانکی خود پرهیز کنید و به هیچ عنوان به دیگران اعتماد نکنید و رمز بانکی خود را در اختیار آنها قرارندهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!