0

بلومبرگ: ایران 100 فروند هواپیما از بوئینگ خریداری می‌کند

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 490 بازدید
خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد طی روزهای آینده ایران قرارداد 25 میلیارد دلاری برای خرید 100 فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ منعقد می‌کند.

جام‌جم‌آنلاین به نقل از بلومبرگ: این نخستین قرارداد دو کشور پس از لغو تحریم ها محسوب شده و باید از سوی دولت آمریکا مورد تأیید قرار گیرد. قرارداد 27 میلیارد دلاری ایران با ایرباس فرانسه نیز نیازمند تأیید وزارت خزانه داری آمریکا پیش از نهایی شدن است.

به گفته دنیس مولنبرگ، یکی از مقامات ارشد بوئینگ، این شرکت قصد دارد در صورت اجازه دولت آمریکا با ایران قرارداد ببندد. مولنبرگ درباره بازار صنعت هواپیمایی ایران گفت پتانسیل بازار ایران بصورت مساوری بین بوئینگ و ایرباس تقسیم شده است و قصد داریم تا در این زمینه با ایرباس رقابت کنیم.

از زمان لغو تحریم های غرب علیه ایران، این کشوربه صورت جدی برای خرید هواپیماهای مسافربری اقدام می‌کند و با توجه به کاهش شدید تقاضا برای خرید هواپیماهای مسافربری در جهان به دلیل بحران‌های کنونی در اقتصاد جهانی، باز شدن بازار ایران برای شرکت های هواپیماسازی بسیار امیدوار کننده است.

طی روزهای گذشته، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرده است که جزئیات قرارداد ایران با بوئینگ طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!