0

شکایت سامسونگ از NVIDIA برای نتایج نادرست بنچ مارک

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 آبان 1393 مدیر سایبرلا 966 بازدید
ایستنا: کمپانی NVIDIA چندی پیش علیه سامسونگ شکایتی تنظیم کرده و در آن این کمپانی را متهم به استفاده غیر مجاز از پتنت های خود کرده بود. حال کره ای ها هم در پاسخ به این حرکت نه تنها در شکایتی جدید انویدیا را متهم به استفاده غیر مجاز از ۶ پتنت خود نموده اند بلکه نتایج منتشر شده بنچ مارک مربوط به پردازنده Tegra K1 این کمپانی را هم تحریف شده و غلط خواند.
کمپانی سامسونگ ادعا کرده است که NVIDIA در تلاش است تا با زیادتر نشان دادن نتایج بنچ مارک های پردازنده جدید خود در تبلت Shield نسبت به پردازنده Exynos 5433 سامسونگ که در Galaxy Note 4 استفاده شده است محصول خود را قوی تر از رقیب کره ای نشان دهد. از طرف دیگر انویدیا هم دست بردن در نتایج بنچ مارک تبلت شیلد خود را انکار کرده و خبر از صحت نتایج مقایسه پردازنده این تبلت با پردازنده مورد استفاده در نوت ۴ می دهد. جالب اینجاست که سال گذشته هم سامسونگ متهم بود که در نتایج بنچ مارک های نوت ۳ دست برده است. هنوز این دعاوی به نتیجه ای قانونی نرسیده اند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!