0

انعقاد ‌قرارداد ساخت سیلوی ذخیره سازی غلات در بندر امام

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 آبان 1394 مدیر سایبرلا 492 بازدید

به دنبال استقبال بخش خصوصی ا‌ز سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، یک فقره قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۴۴٢ میلیارد ریال برای ساخت سیلوی ١٠٠‌هزار تنی ذخیره‌ غلات در این بندر منعقد شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ‌قرارداد ساخت سیلوی ذخیره‌سازی غلات با ظرفیت ١٠٠ هزار تن و به ارزش ۴۴٢ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با  هدف ارتقاء سطح کیفیت خدمات بندری در امر تخلیه و بارگیری، نگهداری غلات و  همچنین توسعه حمل و نقل ریلی به امضا رسید.

‌با اجرای  این طرح ضمن ارائه خدمات مناسب ذخیره‌سازی غلات، ظرفیت نگهداری این نوع محمولات ارتقا‌ء خواهد یافت و زمینه‌ اشتغال برای ۵٠ نفر نیز فــراهم می‌شود.

‌رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی‌ توسعه این مجتمع بزرگ بندری و تبدیل آن به کانون (HUB) ترانزیت غلات در منطقه است، در این راستا منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ واقع شدن در مسیر ‌ترانزیتی غلات از آسیای میانه به آفریقا و شرق آسیا، برنامه‌ جامعی برای ایجاد توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز این امر تدوین کرده است.

‌احداث و توسعه‌ سیلوی‌های ذخیره سازی غلات با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی‌ از جمله اقداماتی است که برای تحقق این هدف صورت گرفته است.

بنابراین گزارش سالانه حدود‌ ١۶ میلیون تن کالای اساسی از جمله غلات و نهاده‌های کشاورزی با بهره گیری از توان عملیاتی نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته در این مجتمع بندری تخلیه و به اقصی نقاط کشور منتقل می‌شود.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!