0

انعقاد 1530 میلیارد قرارداد بیع متقابل جهت اجرای تأسیسات فاضلاب شهری

دسته بندی ها : فضای مجازی 25 مرداد 1395 مدیر سایبرلا 518 بازدید
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آیین امضای قرارداد مشارکت بخش خصوصی در 22 طرح آب و فاضلاب کشور گفت: در زمینه تأمین آب شرب و سامانه های فاضلاب کارهای وزارت نیرو بسیار خوب بوده و گزارش ها حاکی از این است که وزارت نیرو در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در بین دستگاههای اجرایی کشور بهترین عملکرد را داشته است.

جوان‌آنلاین: وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون در زمینه آب با تنگناهای جدی در کشور روبرو هستیم و حل این تنگناها نیازمند برنامه ریزی دقیق در زمینه مدیریت آب کشور است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان پیرامون امضای قرارداد مشارکت بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب گفت: یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب است چراکه می توان با بهره گیری از ظرفیت و توان مالی بخش خصوصی چالش ها و تنگناهای مالی که مانع از اجرای به موقع طرح های توسعه ای می شود برطرف کرد.

مهندس هاشم امینی با بیان اینکه آبفا استان اصفهان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش هایی در جهت بهره گیری بیش از پیش از توان بخش خصوصی در اجرای پروژه ها آبفا نموده است اعلام کرد: آبفا استان اصفهان در آیین امضای قرارداد مشارکت بخش خصوصی در صنعت آب که باحضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود 5 قرارداد مهم با بخش خصوصی در قالب بیع متقابل در رابطه با اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای دستگرد، خورزوق، دولت آباد، گرگاب و نجف آباد منعقد نموده است.

وی خاطرنشان ساخت: هزار و 530 میلیارد ریال مجموع سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه شبکه فاضلاب در شهرهای دستگرد، خورزوق، دولت آباد، گرگاب و نجف آباد می باشد.

مهندس امینی درخصوص قرارداد منعقد شده میان شرکت آبفا با شهرداریهای دستگرد، خورزوق، دولت آباد، گرگاب و نجف آباد گفت: مقرر گردید شهرداری دستگرد در ازای دریافت حداکثر دبی تخصیص یافته 15 لیتر در ثانیه پساب جهت فضای سبز و به مدت 15 سال هزینه اجرای 26 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر دستگرد را تأمین نماید همچنین شهرداری خورزوق در ازای دریافت 15 لیتر در ثانیه پساب تخصیص یافته جهت فضای سبز شهری و به مدت 15 سال هزینه اجرای 26 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر خورزوق را تأمین نماید.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به اجرای شبکه فاضلاب در دولت آباد پرداخت و تصریح کرد: مقرر گردید طی قراردادی شهرداری دولت آباد با تأمین منابع مالی جهت اجرای 47 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر دولت آباد در ازای آن 30 لیتر در ثانیه پساب را جهت فضای سبز به مدت 15 سال دریافت نماید.

وی ارتقای تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد را بسیار ضروری و مهم برشمرد و بیان داشت: چندین سال است که ارتقای تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد ضروری و لازم به نظر می رسید که متأسفانه به دلیل تنگناهای مالی این امر محقق نگردید و هم اکنون با امضای قرارداد با شهرداری نجف آباد قرار شد در ازای تحویل 120 لیتر در ثانیه پساب به مدت 30 سال منابع مالی حدود 200 کیلومتر شبکه فاضلاب و نیز ارتقای تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد توسط شهرداری تأمین گردد.

مهندس امینی گفت: تأمین منابع مالی جهت اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر گرگاب در ازای دریافت 10 لیتر در ثانیه پساب جهت فضای سبز شهری به مدت 10 سال توسط شهرداری گرگاب یکی دیگر از مفاد قرارداد همکاری شرکت آبفا استان اصفهان با شهرداری گرگاب می باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!