0

قرارداد بوئینگ گران‌ترین تجارت بین ایران و آمریکا خواهد بود

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 450 بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا دو روز آینده خبرهای خوبی از قرارداد خرید هواپیما از بوئینگ اعلام می‌شود، گفت: قرارداد با بویینگ گران ترین تجارت بین ایران و آمریکا خواهد بود.

ایلنا: اصغر فخریه کاشان با بیان اینکه مذاکرات جدی با شرکت بوئینگ در حال انجام است و هنوز در شرایطی نیستیم که بتوانیم جزییات این مذاکرات را رسانه‌ای و اعلام کنیم، اظهار کرد: طی دو روز آینده خبرهای خوبی از نتیجه مذاکرات ایران و بوئینگ اعلام می‌شود.

وی افزود: اگر قرارداد بین ایران و بوئینگ امضا شود، این قرارداد گران‌ترین و بزرگ‌ترین قرارداد بعد از قراردادهای نظامی دوره قبل از انقلاب خواهد بود.

فخریه کاشان در پاسخ به این سوال که آیا تعلل در امضای قرارداد ایرباس به این دلیل است که بوئینگ نمی خواهد بازار ایران را از دست بدهد و به همین دلیل است که اوفک اجازه امضای قرارداد را نمی‌دهد، گفت: دنیای تجارت بازی‌های خاص خود را دارد اما تصور نمی کنم ممانعت در اجرای قرارداد ایرباس عمدی باشد و اگر هم باشد برای ما این موضوع علنی و شفاف نشده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نسبت به امضای قرارداد خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس به مبلغ 10.5 میلیارد دلار خوش بین هستیم و بررسی این قرارداد جریان دارد و مطمئن هستیم که قرارداد ایرباس نهایی می شود و مجوز اوفک هم به زودی صادر می شود.

وی درباره نحوه پرداخت مبلغ خرید هواپیما از بویینگ تاکید کرد: هزینه این معامله هم از طریق فاینانس پرداخت می شود و البته فایناس مبلغ قراردادهای خرید هواپیما به این معنا نیست که دولت باید این فاینانس را تضمین کند و تاکید می‌کنم در هیچ یک از قراردادها چه قرارداد با بوئینگ و چه قرارداد با ایرباس، دولت تضمینی نخواهد داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!