0

مدیر هتاک مرکز آموزشی دستگیر شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 خرداد 1396 مدیر سایبرلا 302 بازدید

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مدیر یک مرکز آموزشی که اقدام به توهین و اهانت و هتک حیثیت مربی آموزشی خود در فضای مجازی نموده بود توسط پلیس فتا استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

ب گزارش پلیس فتا، سرهنگ علی کریمی گفت: خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت شخصی ناشناس در گروه‌های مرتبط با موضوعات کاری و آموزشی موجود در شبکه‌های اجتماعی اقدام به توهین‌، فحاشی و بدنام کردن وی‌ نموده که با توجه به اینکه به عنوان مربی آموزشی فعالیت می‌نماید، این امر باعث  آزار روحی و روانی و مشکلات کاری فراوانی برای ایشان می شده است. لذا تقاضای رسیدگی به پرونده را دارد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با توجه به اظهارات شاکیه مدارک وی بررسی و ادعای نامبرده با روش‌های تخصصی مورد تأیید قرار گرفت. کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مجرمین آغاز و با اقدامات علمی و پلیسی متهم شناسایی و پس اخذ مجوز از مقام قضائی دستگیر و به این پلیس منتقل گردید.

وی گفت: متهم در مواجه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و اذعان داشت مدیر مرکز آموزشی که شاکیه در آنجا مشغول به کار  است از وی  خواسته که مطلب را در گروهای موجود در شبکه‌های اجتماعی درج و شاکیه را بدنام  نماید.

سرهنگ کریمی در ادامه افزود: با توجه به اعترافات متهم ردیف اول و مشخص شدن انگیزه وی، کاراگاهان این پلیس متهم اصلی را که پشت پرده تمام این قضایا بود با اخذ مجوز از مقام قضائی دستگیر و به این پلیس منتقل که انگیزه خود را اختلاف در پرداخت حق الزحمه عنوان نمود.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت:  عده‌ای تصور می‌کنند به دلیل گسترده بودن فضای مجازی و با استفاده کردن از نام جعلی می‌توانند دست به هر کاری زده و از چنگ قانون بگریزند اما این عده باید بدانند که کارشناسان و کاراگاهان پلیس فتا روز و شب در حال کار و حل پرونده‌های پیچیده هستند و هیچ کسی نمی‌تواند از نگاه تیزبین آنان فرار کند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: توهین و هتک حثیت افراد به هر دلیلی هم که باشد کاری اشتباه است زیرا آبرو که ریخت دیگر قابل برگشت نیست. لذا توصیه می‌کنیم اگر در موردی حق با شما است آن‌را از طریق قانون پیگیری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!