0

بخش خصوصی ایران و عراق یک میلیارد دلار قرارداد منعقد کردند

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 440 بازدید

قراردادهایی در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بین طرف های ایرانی و عراقی در نمایشگاه اربیل عراق منعقد شد.

جام جم به نقل از فارس ، دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل عراق با مشارکت 105 واحد تولیدی از کشورمان از 23 خرداد به مدت 5 روز برگزار شد. این نمایشگاه در فضایی به مترا ژ 10 هزار متر سالن سرپوشیده و 2 هزار متر فضای باز ، در 9 گروه کالایی شامل مصالح ساختمانی ، مواد غذایی ، محصولات صنعتی بزرگ ، لوازم خانگی ، رایانه ، مبلمان اداری ، خدمات فنی و مهندسی ، مصنوعات پلاستیکی و بهداشتی و آرایشی و دارویی در 8 استان آذربایجان غربی ، تهران ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، خراسان ، یزد ، کردستان و استان لرستان برگزار شد.

بیش از 90 درصد واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه با طرف عراقی قرارداد مبادله کرده یا موفق به اخذ نمایندگی کالاهای ایرانی به طرف عراقی شدند. ارزش مبادله قرارداد طرفین به یک میلیارد دلار رسیده که نشانگر رشد چشمگیر و موفقیت برگزاری این گونه نمایشگاه ها در خارج از کشور بوده و افزایش 128 درصدی مشارکت واحدهای تولیدی نسبت به سال 80 مبین توفیقات حاصله است .گفتنی است از نمایشگاه یاد شده 80 هزار نفر بازدید کردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 + چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!