0

تشکیل کمیته مشترک دائمی بین ناجا و دستگاه قضا درباره فضای مجازی

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 دی 1394 مدیر سایبرلا 876 بازدید

فرمانده نیروی انتظامی کشور پیشنهاد داد برای پیگیری مسائل مرتبط با فضای مجازی کمیته دائمی بین ناجا و دستگاه قضایی تشکیل شود.

فارس : سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست مشترک پلیس فتا و قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های جرائم رایانه‌ای و اینترنتی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در 7 اسفندماه اشاره و اظهار داشت: کسانی می‌خواهند این فضای آرام و آرامش را به هم بزنند و یکی از کانال‌های موثر در این امر فضای مجازی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ما باید آمادگی این را داشته باشیم تا از هرگونه تحرکی که باعث ناامنی و نگرانی مردم می‌شود با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی مقابله کنیم و مثل سنوات گذشته انتخاباتی امن، پرشور، بانشاط و در سلامت کامل داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: شرط انتخاباتی امن و بانشاط این است که همه دستگاه‌هایی که برای امنیت انتخابات مسئولیت دارند از قبل این آمادگی را داشته و پیشگیری‌های لازم را در فضای مجازی و حقیقی داشته باشند.

سردار اشتری یکی دیگر از آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی را حضور موثری دانست که گروه‌های ضد امنیتی در این فضا دارند.

وی گفت: ما باید این اشراف را داشته باشیم تا با تهدیدهای امنیتی که از طریق فضای مجازی تاثیرگزار است علاوه بر اشراف، قدرت مقابله داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: گروه‌های تروریستی که امروز از این فضا استفاده می‌کنند؛ بخشی از کارهای داعش، ارتباط ‌گیری و عملیات‌هایشان از طریق این فضا هدایت می‌شود چرا که جغرافیای خاصی نمی‌خواهد و هزینه کمتری هم دارد و کمتر ردی از آنها بجا می‌ماند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور پیشنهاد داد که کمیته مشترک دائمی بین ناجا و دستگاه قضایی تشکیل شود.

 

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!