0

اعطای مجوز کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به نسل دوم عینک گوگل

دسته بندی ها : فضای مجازی 12 دی 1394 مدیر سایبرلا 872 بازدید

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) روز گذشته اسنادی را که مربوط به ارایه مجوز برای دومین نسل از عینک‌های هوشمند گوگل منتشر کرد.

ایستنا: این اسناد نشان داد که شرکت گوگل نسل دوم عینک‌های هوشمند خود را با کاربری تخصصی تولید کرده است و قصد دارد از آن در محیط‌های سازمانی استفاده کند.

مدل جدید عینک هوشمند گوگل تا می‌شود و مانند عینک‌های طبی معمولی می‌توان آن را در جیب خود قرار داد. این عینک هوشمند از شبکه بی‌سیم Wi-Fi با طیف 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند، پردازنده پرسرعت‌تر اینتل را در خود جا داده است و البته دوربین دیجیتالی و باتری آن هم ارتقا پیدا کرده است.

این عینک هوشمند ضدآب است و نسبت به مدل قبلی دوام بیشتری دارد. روزنامه وال استریت ژورنال در این خصوص گزارش داد که مدل دوم Glass گوگل به واسطه منشور بزرگتری که در اختیار گرفته است می‌تواند زاویه گسترده‌تری را در معرض دید کاربر قرار دهد.

این محصول شباهت زیادی به عینک انعطاف‌پذیری دارد که شرکت گوگل اوایل سال 2015 میلادی حق امتیاز مربوط به آن را ثبت کرد.

به هر حال، هم‌اکنون صدها دستگاه از این عینک هوشمند ساخته شده است که توسط شرکت‌های گوگل به صورت تخصصی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و هنوز به درستی مشخص نیست از چه زمانی این عینک به صورت گسترده وارد بازار جهانی می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه + 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!