0

چگونه می توان امنیت اینستاگرام خود را افزایش داد یا به اصطلاح از هک شدن آن جلوگیری به عمل آورد؟

دسته بندی ها : فضای مجازی 14 آبان 1396 مدیر سایبرلا 404 بازدید

یکی از روش های مهم برای افزایش امنیت در اینستاگرام فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام می باشد برای این کار باید مراحل ذیل را دنبال کنید:

به گزارش پلیس فتا، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی اندرویدی یا آی او اسی خود اجرا کنید. از منوی زیرین صفحه به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه کنید. در نسخه اندرویدی اینستاگرام باید آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید اما در نسخه آی او اسی آن باید آیکون چرخ دنده موجود در همین بخش را لمس نمایید.

پس از لمس گزینه نام برده شده به منویی هدایت می‌شوید که گزینه Two factor Authentication در آن ارائه شده است. این گزینه را لمس کنید.

حال باید گزینه Require Security Code را فعال کنید.

در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده هم گزینه Turn on را لمس نمایید.

در این شرایط اینستاگرام برای شما یک پیامک حاوی کد امنیتی خاصی را ارسال می‌کند. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید. دقت داشته باشید که اگر هنوز شماره تماس خود را در اکانت اینستاگرامتان فعال نکرده باشید، لازم می‌شود تا ابتدا نسبت به فعال سازی و تایید شماره تماس خود اقدام و سپس کد امنیتی قابلیت تایید هویت دو مرحله ای را از این طریق دریافت کنید.

پس از ارائه کد تایید، اینستاگرام چند کد امنیتی یا اصطلاحا بکاپ کد (Backup Code) را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در شرایط خاص بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید با لمس گزینه Copy Codes آن‌ها را کپی و در هر جای دیگری ذخیره کنید یا با لمس گزینه Take Screenshot از این کدهای اسکرین‌شات ضبط نمایید تا در شرایط لزوم قابل دسترس باشند.

و در نهایت تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام فعال می گردد. از هم اکنون هر زمان که به منظور ورود به اکانت اینستاگرامتان اقدام کنید، باید از دو مرحله تایید هویت عبور نمایید، پس فقط به خاطر داشتن رمز عبور اکانت برایتان کافی نیست.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. ارسال ایمیل گفته :
    08:31 1396/09/09

    ممنون اطلاعات کاملی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!