0

ممنوعیت استفاده از تلفن همراه توسط نمایندگان نیازمند اصلاح آیین نامه است

دسته بندی ها : فضای مجازی, مجلس شورای اسلامی 9 تیر 1399 مدیر سایبرلا 361 بازدید
مصوبات مجلس شورای اسلامی, سایبرلا

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ما در زمینه ممنوعیت یا محدودیت استفاده از تلفن همراه در جلسات علنی و یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیاز به اصلاح آئین‌نامه داریم.

علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره لزوم محدودیت در استفاده از تلفن همراه نمایندگان در مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که زمانی که تلفن یک نماینده در زمان برگزاری جلسه علنی مجلس و یا کمیسیون زنگ بخورد تمرکز آن نماینده حتما آسیب می‌بیند.

وی افزود: زمانی که یک نماینده از نظر تمرکز نداشته باشد حتما نمی‌تواند به صورت دقیق انجام وظیفه کند اما در این صورت باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه گفت: ما در زمینه ممنوعیت یا محدودیت استفاده از تلفن همراه با نمایندگان در جلسه علنی و یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیاز به اصلاح آئین‌نامه داریم.

سلیمی ادامه داد:‌ ما قبلا موضوع محدودیت و ممنوعیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان را مطرح کرده بودیم اما نمایندگان موافقت نکردند.

وی در همین اساس اضافه کرد: ‌اگر نمایندگان در این زمینه به هر شکلی موافقت کنند کار بسیار درستی است چراکه در زمان استفاده از تلفن همراه در زمان برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌ها کار درستی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال در این زمینه باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند و ما حاضریم از آنها حمایت کنیم.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ‌در این حوزه خلاء ‌قانونی داریم که باید آئین‌نامه اصلاح شود و این از جمله مواردی است که باید جمع نمایندگان در آن تصمیم‌گیری کنند و بنده به عنوان یک فرد شخصا موافق این طرح هستم.

منبع:فارس

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!