0

فرار اکشن گروگان از خودروی آدم ربایان

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 آبان 1394 مدیر سایبرلا 486 بازدید

 شش گروگانگیر با حمله به خانه مرد نمایشگاه‌دار او را که لباس به تن نداشت، ربودند و در صندوق عقب خودرویشان گذاشتند تا نقشه‌ خود را عملی کنند اما گروگان با زیرکی توانست از دست آدم ربایان فرار کند.

ظهر ۱۹شهریور‌ماه خودروهایی که از اتوبان یادگار‌ امام عبور می‌کردند مردبرهنه‌ای را دیدند که از صندوق عقب یک خودروی رانا بیرون آمده بود و کمک می‌خواست. مرد جوان که وضعیت نامناسبی داشت و سر و صورتش خونی بود به‌خودروها علامت داد که کنار بروند تا خودش را به بیرون پرتاب کند. لحظاتی بعد مرد زخمی درحالی‌که خودرو با سرعت در حرکت بود، ناگهان به وسط اتوبان پرید و سرنشینان یک خودروی عبوری به کمکش رفتند و او را به کلانتری ستارخان رساندند.

شکایت
به گزارش همشهری، مرد جوان که به‌شدت مجروح شده بود به مأموران گفت: ساعتی قبل در خانه‌ام حوالی ستارخان بودم و قصد داشتم به حمام بروم که زنگ آیفون به صدا درآمد. گوشی را که برداشتم، مردی مدعی شد که مأمور آب است و می‌خواهد کنتور را نگاه کند. من هم در را بازکردم اما چند لحظه بعد همان مرد پشت در بود. درحالی‌که حوله پوشیده بودم، در را کمی باز کردم و این بار مرد جوان مدعی شد مأمور پلیس مبارزه با مواد‌مخدر است. او به زور هلم داد و وارد خانه شد و پشت سر او نیز ۵ مرد دیگر به زور وارد خانه شدند.

آنها مرا به باد کتک گرفتند و با تهدید خواستند تا جای اسناد و طلاها را بگویم. حتی چاقو زیر گلویم گذاشتند و تهدید کردند که سوئیچ خودروی بنزم که حدود ۵۰۰ میلیون تومان ارزش داشت را تحویلشان بدهم. همان لحظه با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و مردان خشن جلوی دهانم را گرفتند و با همان وضعیت نامناسب مرا به بیرون از ساختمان بردند. آنها به همسایه‌ها می‌گفتند که مأمور پلیس هستند و اگر کسی نزدیک شود بازداشتش می‌کنند. پس از آن مرا داخل صندوق عقب ماشینشان گذاشتند که در تاریکی صندوق، متوجه آچارچرخ شدم و توانستم با آن در صندوق عقب را شکسته و فرار کنم.

با ثبت این شکایت، مأموران پلیس با دستور قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند و دریافتند که خودروی رانا ساعتی بعد از حادثه در همان حوالی با یک خودروی مزدا وانت تصادف کرده و سرنشینان آن با رها کردن خودرو متواری شده‌اند. در ادامه صاحب خودرو که زنی میانسال بود شناسایی شد اما در بازجویی‌ها گفت که ماشینش در اختیار پسران دوقلویش بوده است و آنها دستگیر شدند. وقتی شاکی در اداره آگاهی مقابل ۲برادر دوقلو قرار گرفت گفت که هیچ کدامشان در جریان آدم‌ربایی نقش نداشتند اما یکی از آنها را قبلا دیده است.

او ادامه داد: از یکی از دوستانم به نام بهروز ۱۸۰میلیون تومان پول طلب دارم و بابت آن از او چک داشتم. از طرفی آدم‌ربایان زمانی که وارد خانه‌ام شدند اصرار داشتند که جای چک و اسناد را به آنها نشان بدهم. علاوه بر این مطمئن هستم که عکس یکی از این برادران دوقلو را کنار عکس بهروز که در پروفایل تلگرامش گذاشته بود، دیده‌ام. به همین دلیل حدس می‌زنم بهروز در ماجرای آدم‌ربایی نقش داشته است. با اظهارات شاکی، برادران دوقلو به دادسرا منتقل شدند اما وقتی مقابل بازپرس قرار گرفتند مدعی شدند که بی‌گناهند.

یکی از آنها گفت: بهروز یکی از دوستان ماست که چند روز پیش خودروی رانای مادرم را به‌صورت امانت از ما گرفت.روزی که خواستیم ماشین را تحویل بگیریم هم مدعی شد که خودرو را از او سرقت کرده‌اند و خواست تا گزارش دزدیده شدن خودرو را به پلیس اعلام کنیم. ما هم شکایت کردیم و اطلاعی از ماجرای گروگانگیری نداریم.هرچند برادران دوقلو خود را بی‌گناه دانستند اما قاضی جنایی برای آنها قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!