0

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد: حمایت از بازی‌های رایانه‌ای در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

دسته بندی ها : فضای مجازی 1 آذر 1395 مدیر سایبرلا 395 بازدید

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در جشنواره رسانه‌های دیجیتال از بازی‌های رایانه‌ای حمایت می‌کنیم.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: سید مرتضی موسویان گفت: صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران با تلاش‌های بنیاد در چند سال گذشته رشد خوبی کرده است و در صورت ادامه حمایت‌ها از این صنعت، می‌توان به حضور در بازارهای بین‌المللی امیدوار بود.
وی ادامه داد: ما نیز به سهم خود در جشنواره رسانه‌های دیجیتال، بخش ویژه بازی‌های رایانه‌ای داریم و با همکاری و مشورت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بخش را برگزار می‌کنیم.
موسویان درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی TGC نیز گفت: برگزاری این نمایشگاه با همکاری موسسه معتبر و فرانسوی گیم کانکشن، کاری استثنایی و جسورانه است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما نباید دور خودمان حصار بکشیم و به هر کسی که در جهت منافع کشور ارتباطی ایجاد می‌کند، انگ بزنیم.
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه TGC همکاری‌های بزرگ بین‌المللی میان بازی‌سازان و ناشران ایرانی با فعالان این حوزه در خارج از کشور برقرار شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!