0

حساب مجموعه «پالایش و پخش» به دلیل بدهی مالیاتی بسته شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 478 بازدید

سازمان امور مالیاتی کشور، حساب ارزی و ریالی پالایشگاه‌ها و شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی را به دلیل بدهی 37 هزار میلیارد ریالی مالیاتی بست.

فارس: یک مقام مسئول گفت: سازمان امور مالیاتی کشور، حساب ارزی و ریالی پالایشگاه ها و شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی را به دلیل بدهی مالیاتی مسدود کرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است بدهی مالیات مجموعه پالایش و پخش فراورده های نفتی حدود 37 هزار میلیارد ریال است که براساس بند «و» ماده 1 الحاقیه قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وظیفه پرداخت مالیات برارزش افزوده پالایشگاه ها برعهده شرکت ملی پالایش و پخش است که عدم پرداخت به موقع مالیات توسط شرکت ملی پالایش و پخش حساب ارزی و ریالی این مجموعه به همراه 9 پالایشگاه کشور مسدود شده است.

این گزارش اضافه می کند، هم اکنون نزدیک به دو ماه است که این اتفاق رخ داده و در مجموعه پالایشگاه اصفهان سازمان امور مالیاتی حتی حساب مدیران این مجموعه را نیز مسدود کرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!